2015/01/09

"Śnieżynka"

<3

Witam Was w Nowym Roku i życzę samych wspaniałych chwil i dużo zdrowia! 

Dziękuję za dotychczasowe wsparcie :) Liczę na to, że wygospodaruję chociaż trochę więcej czasu na "tworzenie", albo przynajmniej opanuję organizowanie sobie miejsca pracy, bo rozkładanie i sprzątanie sznurków, koralików (które masowo pożera mój dywan), zapięć, bigli itp. doprowadza mnie do szału i odechciewa mi się tworzyć. Mam nadzieję, że w tym roku będę trochę mądrzejsza w tym temacie ;) Macie jakieś pomysły jak w 25m2 powierzchni mieszkalnej wygospodarować sobie miejsce, którego nie będę musiała codziennie rozkładać i składać? ;)

<3


Jako, że polubiłam tematyczne wyzwania, postanowiłam pokusić się o stworzenie i zgłoszenie pracy do konkursu firmy Royal Stone. Zdjęcie jest przepiękne więc trudno było mi się oprzeć ;)

Źródło zdjęcia inspiracji: royal-stone.pl
Autor zdjęcia – Viona Ielegems (http://www.viona-art.com/)
Modelka – http://www.facebook.com/zely.mannequinmodel







2 komentarze:

  1. Czy jest na sprzedaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety już nie. W razie pytań proszę o kontakt w wiadomości prywatnej.

    OdpowiedzUsuń